Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Nihai Sürüm
Tom Clancy's Rainbow Six Siege X, taktiksel takım tabanlı nişancı oyunları konusunda tartışmasız referans noktasıdır; burada üstün strateji ve kusursuz uygulama zaferi getirir.
Siege X; görsel bir revizyon, gelişmiş bir oyuncu deneyimi ve oyunun taktiksel çekirdeğini derinleştiren oynanış değişiklikleri getirerek oyun tarihindeki en büyük evrime işaret ediyor.
Takımların kendi bölgelerini savunurken düşman bölgelerini ele geçirmeye çalıştığı Siege'in en büyük haritasında heyecan dolu 6'ya 6 savaşlara katıl. Düşman üssüne giden yolda savaşarak zafere ulaş.
Dual Front, Rainbow Six Siege'in taktiksel derinliğini ve yoğunluğunu deneyimlemenin yeni ve cesur bir yolunu sunuyor.