Ranger’s Path: National Park Simulator
Ranger's Path: National Park Simulator'da göz alıcı Faremont National Park'taki bir korucunun günlük sorumluluklarını üstleneceksin. Parkı işler halde tut, yerel ekosistemi koru ve ziyarete gelenlere yardımcı ol.
Faremont'un çeşitli manzaraları sık ormanları, çayırları ve dolambaçlı nehirleri kapsıyor. Korucu araçlarını kullanarak parkın yol ağında ilerle ve şelaleler, kayalıklar ve muhteşem manzaralı gözlem noktalarıyla dolu ücra bölgelere ulaş.
En önemli sorumluluklarından biri Faremont'un yabani hayatını korumak. Vahşi doğada hayvanların izini sür, başı dertte olan canlıları kurtar ve hayvanlar daha çok zarar görmeden tuzakları etkisiz hale getir. Özel korucu ekipmanlarını kullanarak sinyalleri izle, hayvanlara güvenli bir şekilde yaklaş ve her durumu özenle hallet.
İnsana yaklaşmayan kurtlardan göz korkutucu bizonlara ve yaramaz rakunlara kadar çeşitli hayvanlar Faremont National Park'a hayat katıyor. Kameranla hayvanların davranışlarını gözlemle, yeni türler keşfet ve keşif yaparken yabani hayvanlarla ilgili bilgilerini geliştir.
Sorumlulukların, Faremont'un ziyaretçilerini de kapsıyor. Yürüyüşe çıkanlara rehberlik et, izinleri kontrol et, acil çağrıları yanıtla ve şüpheli davranışları araştır. Vandalizm, yasak öğeler, çöp atma veya rahatsızlık gibi sorunlarla ilgilenerek parkı güvenli tut.
Korucu şapkanı takıp Ranger's Path: National Park Simulator'da yeni bir yolculuğa başla.