Ravenlok
Ravenlok gizemli bir ayna ile karşılaşır ve kendini bir anda, zalim bir kraliçenin şeytani karanlığının pençesindeki tuhaf bir dünyada bulur. Kader herkesi unutulmaz ve samimi bir maceraya davet ediyor.
İlginç yaratıklarla tanış ve onların yayılan karanlık karşısında yaşadıkları sorunları aşmalarına yardım et. Tuhaf Mushroom Forest'ı keşfet, Mask Mansion'da bulmacaları çöz ve baş aşağı dönmüş harika bir dünyadaki Labyrinth'in gizemlerini çöz!
Büyük beğeni toplayan macera oyunu "Echo Generation"ın yaratıcılarının imzasını taşıyan bu etkileyici peri masalı, Cococucumber Voksel Üçlemesi'nin büyük finaline sahne oluyor. Kendini son derece duygusal, güzel ve büyüleyici bir bağımsız oyuna kaptır.