Rayman Origins
Rüyalar Ormanı, "Öfkeli" Darktoonlar tarafından yönetilirken Peri Konseyi, telaşla Rayman'dan günü kurtarmasını ister ama ışığın kahramanı yakınlarda bile değildir… Kendisine yardım etmesi için Rayman, en iyi arkadaşı Globox ve yetenekli iki büyücü olan Teensielerden oluşan bir takım toplar. Dünyanın en neşeli kahramanlar takımı, Orman'a huzuru geri getirmeli ya da sevdikleri evlerinin bir kâbus gibi yıkılmasını izlemek zorundadır...