R.B.I. Baseball 21
İSTEDİĞİN GİBİ OYNA. R.B.I. çabucak ısınıp oynamaya başlamak isteyenler için ideal olan, hızlı ve kolay öğrenilen bir beyzbol oyunu serisidir. R.B.I. Baseball 21'de oyuncu yaratma, pozisyon yorumları ve gerçekçilik katan günün saati özelliği gibi yeni özellikler bulunuyor.
İSTEDİĞİN GİBİ OYNA. Tarihte iz bırak ve oyunu değiştir. R.B.I. Baseball 21'de MLB dünyası seni bekliyor. R.B.I. çabucak ısınıp oynamaya başlamak isteyenler için ideal olan, hızlı ve kolay öğrenilen bir beyzbol oyunu serisidir. R.B.I. Baseball 21'de oyuncu yaratma, pozisyon yorumları, gerçekçilik katan günün saati özelliği ve inanılmaz görsel geliştirmeler gibi yeni özellikler bulunuyor. R.B.I. Baseball 21'de sorumluluk al, müthiş home run'lara imza at ve kulübünü World Series şampiyonluğuna ulaştır.