Rebel Cops
Rebel Cops, This Is the Police için yapılan bir spin-off oyunudur ve özel olarak serinin sıra tabanlı taktiksel operasyonlarına odaklanır. Sürekli yetersiz ikmale sahip olduğun ve tek bir kurşunun bile bir polisin canını alabildiği bir ortamda ne kadar süre ayakta kalabileceğini görmek için kasabanın yeni suç gücüne karşı ayaklanan bir grup düzensiz polise önderlik et.
Adı yeni duyulan sadist bir suç çetesi elebaşı olan Viktor Zuev, Ripton kasabasını hızlıca avucunun içine aldı. Topluluğun liderleri ve yerel polis Zuev'e teslim oldu. Gözdağı vermenin ve şantajın ustası olan Zuev kasabadaki tüm büyük işletmeleri ele geçirmiş durumda ve şimdi hepsini kasaba kendi derebeyliğiymişçesine yönetiyor. Ancak bir grup kanunsuz ve kaçak polis boyun eğmeyi reddediyor. Başarmak için çok az umuda sahip olsalar da adalet ve kasabalarının ruhu için savaşmaya devam ediyorlar.
Rebel Cops her bir karış toprak için savaşman gereken yoğun operasyonların yanı sıra keşfedebileceğin geniş, açık konumlardan oluşan sandbox bölümleri içeriyor. Her bir odayı ara, kasaları aç, erişilemeyen alanlara girmeye çalış ve en önemlisi kullanışlı görünen her şeyi kap. Ekibinle beraber kal ve dikkatlice ilerle ya da riskleri kabul et, etrafa dağıl ve her bir köşeyi keşfetmeye çalış.
Zuev'in acımasızlığı onun gücünün temelini oluşturuyor. Onun kurallarıyla oynamadan onu alt edebilecek misin? Tüm operasyonu riske atmanı gerektirse bile çaresiz kasaba halkının ihtiyaçlarını karşılayabilecek misin? Yalnızca kendi işini yapan sivil nöbetçilerin canını bağışlayacak mısın? Kimileri savaşta hayatta kalmak için her yol mübahtır der ancak unutma: İtibar, paradan daha değerlidir. Sokaklardaki lekeli kan senin temiz olan itibarını kolayca kirletebilir. Satıcılar seninle iş yapmaktan kaçınır ve hatta kendi halkından insanlar sana sırtını dönebilir.