Red Dead Redemption
Red Dead Redemption ve ikonik zombi-korku hikayesi Undead Nightmare, şimdi tek bir harika paket olarak PC'de harika bir deneyim sunuyor. Red Dead Redemption PC sürümünde HDR aydınlatma, desteklenen donanımlarda 144Hz'e kadar 4K çözünürlük, Ultrawide (21:9) ve Super Ultrawide (32:9) monitör desteği, ayarlanabilir görüş mesafesi, gölge kalitesi ayarları ve başka yeni özellikler var.