Ultimate Edition
175 kez Yılın Oyunu ödülü ve 250 kez tam puan değerlendirme alan Red Dead Redemption 2 yeni çağın şafağında görkemli bir onur ve sadakat destanı.
Amerika, 1899. Arthur Morgan ve Van der Linde çetesi kaçıyor. Federal ajanlar ve ülkenin en iyi ödül avcılarının amansız takibi altında çete üyeleri hayatta kalabilmek için soyguna, yağmaya ve dövüşmeye devam ederek Amerika'nın kalbindeki çetin toprakları geçmek zorunda. Bu süreçte iç çatışmaları da iyice derinleşen çete artık dağılmanın eşiğine gelirken Arthur da zor bir seçimle karşı karşıya: Onu yetiştiren çeteye sadık mı kalacak yoksa kendi ideallerinin peşinden mi gidecek?
Red Dead Redemption 2, şimdi ayrıca paylaşımlı, canlı Red Dead Online dünyasına da erişim sunuyor. Bu dünyada kanun güçleriyle, haydut çeteleriyle ve vahşi hayvanlarla mücadele ederek hayatta kal ve Amerika'nın vahşi topraklarında kendine bir hayat kur. Kampını kur, tek başına veya yoldaşlarınla birlikte mücadele et, Kuzeydeki karlı dağlardan Güneyin bataklıklarına, ıssızlığın ortasındaki karakollardan capcanlı çiftliklere ve cıvıl cıvıl kasabalara kadar koca bir ülkeyi keşfet. Hem ödül için kelle hem hayvan avına çık, balık tut, ticaret yap, egzotik hazineleri ara, kaçak içki işine gir, ya da Natüralist olarak hayvanlar aleminin sırlarını keşfet.