[REDACTED]
Hızlı aksiyonlu bu izometrik roguelike [REDACTED] oyununda karanlık bir ajan, Black Iron Hapishanesi'nin kaosa sürüklenişine tanıklık eder. Son gardiyanlardan biri olarak bu kâbus hapishaneden sağ çıkmak için canavarlar, rakipler ve gardiyan cesetleriyle savaş.
Jüpiter'in buz kaplı uydusu Callisto'da bulunan ve ileri teknolojiyle donatılmış Black Iron hapishanesi, enfekte olmuş mahkûmlarla dolu. Bir hapishane gardiyanı olarak işin epey basit: Son kaçış kapsülüne ulaş ve hâlâ hayattayken oradan kaç!
Her ölüm bir deneyimdir. Her seferinde sıfırdan başla ve Black Iron'da savaşmak için güçlü deneyler, silah şemaları ve güçlendirmelerle donanımını geliştir. Öldüğün takdirde (ki bu kaçınılmaz), zorlu mücadelelerinde kazandığın ganimetlerini kullanarak yeni kalıcı silahlar, kıyafetler ve yetenekler satın al. Gücünü artır, stratejini geliştir ve kaç!
REDACTED deli dolu havası, benzersiz sunumu, canlı çizgi roman tarzı ve Mutato Muzika'nın 180bpm'lik orijinal arcade punk müziğiyle bilim kurgu atmosferini ve aksiyonu zirveye taşıyor. "