Redout 2
Redout 2, klasik arcade yarış oyunlarına ithafen hazırlanan ve yarı terk edilmiş Dünya'daki distopik boş arazilerde yarışmanın galaksinin en popüler sporlarından biri olduğu, eleştirmenlerce beğenilen Redout'un devam oyunudur.