Return to Monkey Island
"Serinin yaratıcısı Ron Gilbert'ın beklenmedik ve heyecan verici dönüşüyle, efsanevi macera oyunları The Secret of Monkey Island ve Monkey Island 2: LeChuck's Revenge'in hikâyesi, Lucasfilm Games işbirliğiyle geliştirilen Return to Monkey Island ile devam ediyor.
Guybrush Threepwood ile baş düşmanı zombi korsan LeChuck'ın savaşının üzerinden yıllar geçmiştir. Guybrush'ın gerçek aşkı Elaine Marley, ada yönetimi işlerinden elini çekmiştir. Guybrush ise Monkey Island'ın sırlarını asla bulamadığı için derbederdir, hevesi kursağında kalmıştır. Kaptan Madison'ın önderliğindeki genç korsanlar, eski toprak liderlerin gücünü ele geçirmiştir ve Melee Island'ın akıbeti hiç iyi görünmemektedir. Üstelik ünlü işadamı Stan, ""pazarlama taktiklerine ilişkin suçlardan"" içeri atılmıştır.
Yeni ve tehlikeli liderlerin yönetimindeki tanıdık adalarda eski dostlar ve yeni yüzlerle takıl. Ardından engin denizlere açıl ve başını soktuğun belalardan çıkararak yeni ve bilinmeyene doğru bir maceraya atıl. Guybrush ve zaferinin arasında sadece zorlayıcı bulmacalar, tuhaf olaylar ve amansız dalaşlar duruyor."
Yeni yönetimin eski dostlara ve yeni yüzlere baskı yaptığı bu tanıdık ve pek de dost canlısı olmayan Melee Island'da bir gezintiye çık. Dehşet verici Terror Island ve dondurucu Brrr Muda gibi keşfedilmemiş diyarlarda hem dost hem de düşman edineceğin bir maceraya atıl.