PC'ye kurşun cehennemi türünde aksiyon getiren bu ödüllü üçüncü şahıs nişancıda döngüyü kıran sen ol. Selene'in roguelike macerası, beraberinde dikkat çekici grafik ve performans geliştirmeleriyle gelerek seni unutulmaz bir yolculuğa çıkarıyor.
Şekil değiştiren bir dünyaya kaza sonucu zorunlu iniş yapan Selene, kadim bir medeniyetin çorak topraklarında kendine bir kaçış yolu aramak zorunda kalıyor. Mahsur ve tek başına kalan kahramanımız hayatta kalmak için canını dişine katarak mücadele vermek zorunda. Fakat tekrar tekrar yeniliyor ve her öldüğünde yolculuğuna baştan başlamak zorunda kalıyor.
Olağanüstü bir yeniden oynanabilirlik için tasarlanan Returnal'ın prosedürel dünyası, seni yenildikten sonra tekrar ayağa kalkmaya ve her yeniden doğuşunda yeni ve gelişen zorluklarla yüzleşmeye çağırıyor.
16:10, Ultra Geniş (21:9) ve Süper Ultra Geniş (32:9) çerçeve oranları, Atropos'a daha geniş bir bakış açısı ile bakmanı sağlıyor – ayrıca geniş çerçeve oranları sinematikler ve kullanıcı ara yüzü için ilave seçenekler sunuyor. Bunların hepsi çarpıcı 4K kalitesinde.(1)
Yüksek donanımlı PC'lerde ışın izleme yansımaları ve gölgeleri ile kendini daha derin bir deneyime bırak. Hepsi çeşitli kaydırıcılar ile ayarlanabilen yepyeni ışıklandırma seçenekleri de mevcut.
NVIDIA'nın DLSS ve NVIDIA NIS, ayrıca AMD'nin FSR (2) teknolojisi gibi performans geliştirici teknolojiler de oyunda yer alıyor.
Dolby Atmos desteği ve 3D Ses desteği türünü seçme imkânı da eklendi.(4) Çevrendeki tüm sesleri eksiksiz dinle, böylece çevreler daha canlı olacak ve tepkilerini geliştirebileceksin.