RHYTHM SPROUT
Rhythm Sprout orijinal müziklere ve çılgın bir hikâye moduna sahip yüksek tempolu bir ritim aksiyon oyunudur.
Müzik temaları EDM, K-POP, Drum'n'Bass, Disco, Lo-fi hip-hop, hatta Metal gibi ve daha pek çok farklı müzik türünden esinlenilerek yaratıldı.
Sprout; Chosen Onion'ı müzik seviyelerindeki hafif ve öz bilinçli macerasında takip et. Komik espriler ve popüler kültür referanslarıyla dolu eğlenceli diyalog etkileşimlerine gir. Vegetable Kingdom'ın sevimli sakinlerine yardım et ve Tatlı Kötüler'den oluşan büyüleyici bir düşman grubuyla yüzleş.
Buna ek olarak, Rhythm Sprout'ta ekstra eğlence için çok sağlam remixler ve hileli bonus seviyeler var.