Ridge'de içinizdeki sanatçıyı ortaya çıkarın! Kaykayınıza atlayıp yepyeni parkları köşe bucak keşfederken parkurları incelemeyi unutmayın. Özel numaralarınızı deneyin ve rakiplerinize nasıl gerçek bir kaykay ustası olunur gösterin.