RiMS Racing: Avrupalı Üreticiler Paketi
Avrupalı Üreticiler Paketi; 76 yedek parça, 2 motosiklet kaplaması ve Aprilia, BMW, Ducati ve MV Agusta motosikletleri için 3 sürücü kıyafetini içerir.
Avrupalı Üreticiler Paketi; Aprilia, BMW, Ducati ve MV Agusta motosikletlerini yükseltmek için envanterine eklenecek 76 yedek parça, kaplama ve sürücü kıyafetlerini içerir.
Parçalar, ayrıca 16 Pirelli ön lastiği ve 16 arka lastiği ve tüm Avrupa motosikletleri ile uyumlu 4 Brembo Stylema ön fren kaliperlerini içerir.