RiMS Racing: Japon Üreticiler Paketi
Japon Üreticiler Paketi; Honda, Kawasaki, Suzuki ve Yamaha motosikletlerini yükseltmek için envanterine eklenecek 76 yedek parça, kaplama ve sürücü kıyafetlerini içerir.
Parçalar, ayrıca 16 Pirelli ön lastiği ve 16 arka lastiği ve tüm Japon motosikletleri ile uyumlu 4 Brembo Stylema ön fren kaliperlerini içerir.