Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration'a ana oyunun yanı sıra yepyeni içeriğin olduğu Season Pass de dâhil. Yeni "Blood Ties" hikâyesinde Croft Malikânesi'ni keşfet ve ardından "Lara's Nightmare"da burayı zombi istilasına karşı koru.
Yeni çevrimiçi Co-Op Endurance modunda bir arkadaşınla birlikte zorlu koşullara karşı hayat mücadelesi ver ve yeni "Extreme Survivor" zorluğunu denemeye cesaret et. Ayrıca Tomb Raider III'ten esinlenilmiş bir kıyafet ve silahın yanı sıra 5 klasik Lara görünümü de içerir. Baba Yaga: The Temple of the Witch'teki mevcut DLC'de kadim bir kötülüğü barındıran yeni bir mezarı keşfe çıkacaksın ve Cold Darkness Awakened'da ise enfekte olmuş avcılardan oluşan dalgaları savuşturacaksın.