Green Army Men DLC'si
Green Army Men (GAM), Rising Storm 2: Vietnam'ı tamamen dönüştürerek seni güneydoğu Asya'nın ormanlarından ve pirinç tarlalarından oturma odana geri getiriyor. Hatta avluya, havuza ve plaja! Hem de oyuncak askerlerle oynarken.