Risk of Rain 2 + Survivors of the Void + Seekers of the Storm Paketi
Eleştirmenlerce beğenilen Risk of Rain 2'yi ve ilk iki genişleme paketini serbest bırak! Bu paket Risk of Rain 2 ile Survivors of the Void ve Seekers of the Storm DLC'lerini içerir.