RoadCraft
Doğal afetlerin yıktığı alanları restore etme konusunda uzmanlaşmış bir felaket kurtarma şirketi yönetiyorsun. Yerel endüstriyi yeniden canlandırman için seni bekleyen birçok görev var; molozları temizlemek, bozuk ekipmanları değiştirmek, hava şartları yüzünden hasar gören yolları ve köprüleri yeniden inşa etmek ve çok daha fazlası! Araçlarınla terk edilmiş fabrikalar, batan barajlar ve çalışmayan güneş paneli tarlaları gibi alanlardaki güzergahını dikkatlice belirle. Operasyon yöneticisi olarak nakliye kamyonlarının rotalarını harita üzerinde çizerek onlara yol göster ve yollarına engel çıkmamasını sağla! MudRunner ve SnowRunner'ın yapımcısı Saber Interactive tarafından geliştirilen yeni jenerasyon bir simülasyon deneyiminin tadını çıkar.