Rocket League'de otobüs şoförüne teşekkür etmeye hazırlan! Meşhur Savaş Otobüsü, hoş bir Titanyum Beyazı boyasıyla Arenaya dalıyor. Grubunu etkilemek için yüksek skorlu vuruşlar yap veya destansı saha numaraları yapmak için uzun Merc İsabet Alanı'nı kullan.