Rogue Company: Living Doll Pack
Living Doll Pack ile korkunç gölgelerden fırla! Tüyleri diken diken eden bu pakete uğursuz Dollface Dahlia kıyafeti ve ürkütücü Meat Cleaver yakın dövüş silahı dahildir.