Rogue Legacy
Her öldüğünde senin yerine çocuğun geçecek. Her çocuk birbirinden farklıdır. Bir çocuk renk körü, diğeri vertigo hastası, hatta bir cüce olabilir.
Yine de oyun hakkındaki detayları OKUMAK için can atıyorsan aşağıdaki listeye göz atmanı öneriyoruz!