SSS
İlk Rogue Legacy yayınlanmadan önce, sosyal medya, e-posta ve çeşitli forumlar aracılığıyla topluluğumuzdan çok sayıda fikir aldık. Geri bildirimler, yeni özellikler eklemeye, dengeleme yapmaya ve kararlılığı geliştirmeye yardımcı oldu. Ayrıca bazı tutkulu oyuncularımız, Rogue Legacy'nin ateşini körükleyen inanılmaz modlar ve içerikler oluşturdu. Tüm bu katılım sayesinde RL1 daha iyi bir yönde ilerledi ve bir sonraki adım olarak Rogue Legacy 2'yi Erken Erişim olarak resmen yayınlamaya karar verdik.
Büyük güncellemeler arasında küçük güncellemeler: Rogue Legacy 2'ye yeni içerik ekleyebileceğimiz çok sayıda bölüm bulunuyor ve bunları büyük güncellemeler arasında kademeli olarak eklemeyi planlıyoruz. Bu küçük eklemelerin, büyük içerik paketlerini bekleme sürecini kolaylaştıracağını düşünüyoruz. Küçük güncellemelerde yeni özellikler, yeni büyüler, yeni kalıntılar, yeni odalar, yeni bakış açıları, yeni ekipmanlar ve yeni rünler bulunuyor.
Mevcut yol haritamızda oyunun tam sürümünün yayınlanması, Erken Erişim'in yayınlanmasından yaklaşık bir yıl sonrayı (yani 2021 yılını) işaret ediyor. Ancak bu tarihe kesin gözüyle bakmayın. Kesin bir tarih vermek istesek de en iyi planlarımızı bile tekrar gözden geçirmek ya da oyunda kesinlikle olması gereken büyük ve beklenmedik yeni özellikler geliştirmek gibi kararlar alabiliyoruz.
Rogue Legacy 2'nin tam sürümü, eksiksiz anlatım, oynanış unsurları, yerelleştirme ve başarılar gibi eklentilerle birlikte özellik ve içerik bakımından eksiksiz olacak. Şu anda oyunu erkenden oynama, tam sürümünü şekillendirmeye yardımcı olma ve daha düşük bir fiyata satın alma dışında erken katılanlara yönelik bir teşvik planı bulunmuyor.
Oyuncularımıza henüz tamamlanmamış bir oyunla mümkün olan en zengin deneyimi sunmak istediğimiz için Rogue Legacy 2'yi iki yıldan uzun bir süredir geliştiriyoruz. Birçok sistem olması gerektiği gibi çalışıyor ve daha fazla içerik oluşturmak için yalnızca ek zaman gerekiyor. Şu anda oyunda bulunan özelliklerin ve içeriklerin listesi aşağıda yer alıyor. Öte yandan Erken Erişim'i geliştirmeye devam ettikçe bu yanıt da değişebilir. Bu nedenle gerektiğinde bu listeyi güncelleyeceğiz.
Evet, geliştirme sürecinde fiyat iki kez yükseltilecek. Planladığımız tüm içerikler tam sürüme eklenirse Rogue Legacy 2, ilk oyundan iki kat daha büyük olacak. Henüz tamamlanmamış bir oyunu oynamanın yol açtığı eşitsizliği anlıyoruz ve bu nedenle fiyatı daha fazla içerik eklendikçe artacak şekilde üç kademeye ayırmak istiyoruz. Oyun, Erken Erişim'de özel Erken Erişim lansman fiyatıyla yayınlanacak.
Topluluğun oynanıştan hikâyeye ve teknik kararlılığa kadar, geliştirmenin her yönünde çok önemli rol oynayacağını düşünüyoruz. Oynanış açısından, Rogue Legacy'nin kendine özgü ölçeklenebilme özelliğinin topluluk geri bildirimleriyle çok iyi uyum sağladığından söz etmiştik.
İlginç bir yeni özellik fikrin mi var? Bize anlat! Yeni bir karakter sınıfı mı düşündün? Paylaşsan iyi olur! Bu kez işe yarayacağına emin olduğun bir saadet zinciri fikrin mi var? İnceleyeceğiz! Tüm bunlarla birlikte Erken Erişim yoğun bir süreç anlamına geliyor, bu nedenle yolumuzu kaybetmemek ve oyunu beklenen dönemde yayınlayabilmek için bir yol haritası oluşturduk. Ayrıca oyunun hikâyesine çok önem veriyoruz ve oyuncularımızın anlatımı nasıl geliştirebileceğimiz konusundaki düşüncelerini öğrenmek istiyoruz. Öte yandan oyuncularımızın bildirdiği hatalar, Rogue Legacy 2'nin olabildiğince kararlı çalışmasını sağlamak için kilit öneme sahip olacak. Oyuncularımızın roguelite evrenindeki kendi köşemizi genişletmek için paylaşacağı fikirleri büyük bir heyecanla bekliyoruz.