Ruined King: Afet Başlangıç Paketi
Başlangıç Paketi'nde şampiyonlara tehlikelere atılırken yardımcı olacak iksirlerle dolu bir sandık, büyük servete sahip olmak isteyenlerin taktığı altın bir madalyon ve savaşın inceliklerini öğrenenlerin taşıdığı bir kitap bulunuyor.