Rumble Club
Rumble Club’ın ilk kuralı: Rumble Club’dan HERKESE BAHSET. Fizik temelli, muazzam bir çok oyunculu savaşa atıl! Destansı nakavt çılgınlığında en fazla 20 beceriksiz oyuncuya katıl; yumrukla, it, fırlat ve diğer herkesi arenanın dışarı yolla!
Yüzbaşı Yumruk’un Gök Teknesiyle seyahat et, arenaya yumrukla yollan, savaşacak saçma aletler bul, ayakta kalan son oyuncu olmak için düşen zeminde ve daralan savaş alanında hayatta kal! Zafere giden yolu yumruklaya yumruklaya açmaya ve nihai galibiyeti kazanmaya hazır mısın?
Savaş alanında saçma aletler bul. Mıknatıs mı? Yumruk Tankı mı? Sihirli Çörek mi? Tabii, neden olmasın? Hepsini dene!
Rumble Club gerçek bir çevrimiçi çok oyunculu moda sahiptir! Arkadaşlarına mesaj atıp onlarla savaş alanında buluş.