Her sezon boyunca ekstra avantajlar elde etmek için Super Rumble Pass'ı, çeşitli kozmetik ürünleri ve oyun içi ödülleri içeren Paketleri ve Mağazada harcanabilecek Para Birimlerini satın alabilirsiniz.
Rumble Club içinden yapılan tüm satın alımlar nihaidir. Bir satın alma işlemi yaptıysanız ve herhangi bir nedenle ürünlerinizi alamadıysanız lütfen Destek ile iletişime geçin.
Tüm Uygulama İçi Satın Alma İşlemleri oyun içinden Epic'in ödeme sistemleri aracılığıyla gerçekleştirilir.