Sable
Eşsiz ve unutulmaz bir yolculuğa çık ve Sable'a, Gliding denen yetkinliğe adım atma yolculuğunda uzay gemisi kalıntıları ve antik yapılarla kaplı geniş çöllerden, büyüleyici manzaralardan geçerken kılavuzluk yap.
Uçan motorunla kum tepelerini keşfet, devasa harabelere tırman ve uzun zamandır unutulmuş gizemleri gün yüzüne çıkarırken başka göçebelerle karşılaşıp maskenin ardındaki Sable'ın aslında kim olduğunu öğren.
Eşsiz sanat tarzı ve Japanese Breakfast'ın hazırladığı orijinal oyun müzikleriyle Sable dünyasının içine dal ve her şeyi istediğin hızda keşfet. Bu dünyada keşfedilmeyi bekleyen çok şey var. Korkma. Kendine güven.