Risk ve tehlikelerle dolu destansı bir zamana karşı yarışta yalnız ilerleyin veya türlü kurnazlık dolu görevlerin üstesinden dilediğiniz gibi gelebileceğiniz eğlence dolu parti oyunuyla iki ila dört maceracıdan oluşan takımlar kurarak işbirliği yapın. Sanatdünya'yı kötülük ustası Vex ve kâbusvari Altüst Eder'inin pençelerinden kurtarıp efsanelerde adı geçen Örgü Şövalye olabilecek misiniz?
Kötülük ustası Vex (kaos ve korkudan doğan, efsaneviye yakın bir varlık), Sackboy'un arkadaşlarını kaçırıp onları Altüst Eder'ini inşa etmeye zorladı.
Yalnızca en cesur, korkusuz, mert ve evet, yürekli olanlar, kelimelerin neredeyse kifayetsiz kaldığı korku ve tehlike dolu bu zamana karşı yarışta günü kurtarabilir.
Devasa çeşitliliğe sahip mücadeleler, azılı düşmanlar ve ters köşe yapan sürprizlerle yüzleşmek için Sackboy'un havalı ve çeşitli hareketlerini kullanın.
İki ila dört maceracıdan oluşan takımlar kurup işbirliği yapın; yerel ve çevrimiçi parti oyununda herkesi gülmekten kıracak, eğlenceli mücadelelere katılın.
Partiler, bir sürü eş oyunculu özel bölüm de dâhil tüm oyunu baştan sona oynayabilir. Bazen el ele verip dâhice taktiklerle, bazen de acemi şansıyla türlü kurnazlık dolu görevlerin üstesinden dilediğiniz gibi gelin. Yani ne gerekiyorsa yapın!
Tek başınıza keşif, aklınızı uçuracak bir tecrübe olsa da dostlarınız, aileniz ve sevdiklerinizle çıkacağınız bu yolculuğu asla unutamayacaksınız.