Erken Erişim
Satisfactory, 2016'dan beri geliştirme sürecinde ve bir yılı aşkın süredir oynanıyor. Bu işe koyulduğumuzda, ekibimizin sürekli büyüyen bir topluluğun yardımı olmadan piyasadaki en iyi fabrika inşa etme oyununu (üç boyutlu) geliştirmesinin imkânsız olacağının farkındaydık. Derin bir bağ kurduğumuz oyuncularımızın tüm önerilerini ve geri bildirimlerini dikkate alıyoruz. Mümkün olan en iyi deneyimi sunabilmemiz için oyun vizyonumuzu bu şekilde dengelememiz gerektiğine inanıyoruz.
Daha şimdiden yüzlerce saatini Satisfactory oynamaya ayıran çok sayıda oyuncumuz bulunuyor. Her şeyi inşa etmek ve son kademeye ulaşmak için en az 150 saat gerekiyor. Kısacası oyunun "iyi" olmasını bekliyoruz. Temelimiz sağlam. Ana mekanikler sorunsuz ve eğlenceli (bize göre). Çok oyunculu mod çalışıyor ve önümüzde keşfedilecek dev bir dünya bulunuyor.
2018'in sonlarında kapalı Alfa sürümümüzü yayınladığımızdan bu yana topluluğumuzla birlikte hareket ediyoruz. Oyun onların sayesinde bugünkü seviyesine ulaştı. Discord'u, kendi oylama forumumuzu, oyun içi hata bildirimlerini, anketleri vb. kullanıyoruz. Ayrıca, en cesur ve özverili oyuncularımızın henüz yeterince stabil olmayan yeni özellikleri oyuna eklenmeden önce deneyebilecekleri bir deneysel sürümümüz bulunuyor.