Saturnalia
Benzersiz gelenekleri ve kültürüyle zengin İtalya'nın Sardinya bölgesi folklorundan fazlaca ilham alan bu oyunda, birlikte maceraya çıktığın dört karakterin geçmişlerinin eski bir köyün rahatsız edici gelenekleriyle ne kadar derinden bağlı olduğunu keşfedeceksin.
Her defasında yenilenen köy ise başlı başına gösterişli bir labirent gibidir. Oyunun sakladığı gizemleri büyük çoğunlukla kılavuzsuz bir şekilde keşfederek çözmeye çalışacaksın.
Yolunu aydınlatacak sınırlı sayıda kibrit ve git gide artan karanlıkta, sisin içinde yolunu bulabilecek ve gerçeği ortaya çıkarabilecek misin? Yoksa kasabanın, ortaya çıkması istenmeyen sırlarıyla birlikte gömülecek misin?