Deluxe Edition
Scarlet Hood and the Wicked Wood Deluxe Bundle Scarlet olarak yedi gün süren talihsizliği tekrar yaşaman ve bazı kararlar vererek Munchkin grubunu Wicked Wood'dan sağ salim çıkarman gerekiyor. Bu pakette tam oyun, çizim kitabı ve oyun müzikleri bulunuyor!