Scavengers
Üç kişilik ekiplerin, sandbox tarzı PVE ve sınıf tabanlı PVP'nin birlikteliğinde hayatta kalmak ve hâkim olmak için mücadele ettiği oynaması ücretsiz bir aksiyon nişancı oyunu olan Scavengers'ın acımasız donmuş çorak toprakları için hazırlan.
Scavengers, stratejik ve hayatta kalmaya çalıştığın bir savaş alanında geçen bir oyundur. Üç kişilik ekiplerin, sandbox tarzı PVE ve sınıf tabanlı PVP'nin birlikteliğinde hayatta kalmak ve hâkim olmak için mücadele ettiği oynaması ücretsiz aksiyon nişancı oyununa gir. Farklı durumlara uyum sağlayabilen Keşifçi (Explorer) listesinden seçimini yap, benzersiz yetenekler ve silahlar ile kendini donat ve düşmancıl çorak toprakların zorluklarını fethet. Düşman oyuncuları ve donmuş Dünya sakinlerini zekânla ve gücünle alt et.