Scorn Deluxe Edition
Deluxe Edition'da, Aethek ve Lustmord tarafından bestelenen orijinal oyun müzikleri ile Scorn'un kâbuslardan çıkmış evreninden özel sanat eserleri ve araştırma tasarımları içeren 192 sayfalık dijital sanat tasarımı kitabı bulunuyor.