Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition
Scott Pilgrim Dünyaya Karşı adlı efsanevi çizgi roman ve filmden ilhamla yaratılan ve çok sevilen 2D arcade tarzı beat 'em up oyununu yeniden keşfet.
Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Knives Chau, Stephen Stills ve diğerleri arasından favori karakterini seç ve oyna. Seviyeleri geçtikçe yeni yetenekler kazan, gizli öğeleri ve modları aç, güçlü müttefikler kazan ve başka yenilikleri keşfet!
Arkadaşlarınla ekibini kur, yeteneklerini birleştirerek zorlu düşmanlarla savaş, Dodgeball gibi müthiş mini-oyunlarda onlara karşı oyna ve Ramona'nın Kötü Eski Erkek Arkadaşlarını alt et.