Erken Erişim; zorlu ve tempolu FPS savaşı, ilerleme, ödüller ve War Effort gibi oyunun güçlü özelliklerini içeren temel sürümdür. Mevcut olanı geliştirip bu sistem ve içerik türlerine derinlik kazandırarak oyunu bu temeller üzerine inşa edeceğiz.
Second Extinction diğer oyuncularla birlikte oynanacak şekilde tasarlanmıştır. Ekipler hâlinde savaşılan eşli bir nişancı oyunu olması nedeniyle tek başına oynanması çok daha zordur. Elimizdeki tüm seçenekleri değerlendirecek ve Erken Erişim süresince oyundaki dengeleri elden geçireceğiz ancak yine de oyunu ekip hâlinde oynamanı şiddetle öneririz.
Amacı dinozor öldürmek olan ve eşli bir nişancı oyunundan beklenen her şeyi oyunun tam sürümünde vermek istiyoruz! Oyunun son hâli konusunda bazı fikirlerimiz olsa da hâlâ test edeceğimiz ve bilgi toplayacağımız birçok bilinmeyen var. Tam sürümü yalnızca biz değil topluluğumuz da oyunun hazır olduğunu düşündüğünde çıkaracağız.
Second Extinction şu anda 6 Kahraman, 5 kademe yükseltilebilecek 12 Silah, 7 bölgeye uzanan 6 ana ve 12 yan görev, Sürü Modu, Keşif Modu, sözleşmeler, kilidi açılabilen kozmetik eşyalar ve çok daha fazlasını içeriyor!
Güzel soru! Bu, alacağımız geri bildirimlere bağlı. Second Extinction'ın uzun yıllar eğlenceli bir deneyim sunacağından emin olmak istiyoruz. Hedefimiz, kaliteyi ön planda tutarak ve azami özen göstererek oyunu geliştirmek. Bitiş tarihi henüz kesinleşmedi. Ancak seni gelişmelerden düzenli olarak haberdar edeceğiz ve tarihi kesinleştirdiğimiz anda bildireceğiz.
Evet, Second Extinction'ın son sürümünün fiyatı Erken Erişim sürümünden daha yüksek olacak.