Sengoku Dynasty - Digital Supporter Edition
Sengoku Dynasty'ye özel bu dijital paketle feodal Japonya'daki maceranı genişletin ve yeniden yaşa.
Bu dijital öğeler paketi, feodal Japonya'daki maceranı zenginleştirecek. Orijinal Oyun Müziği ile Sengoku Dynasty'nin şarkılarının keyfini çıkar veya eksiksiz Sengoku Dynasty Parşömenleri (Scrolls of Sengoku Dynasty) paketi ile arka plandaki hikâyeye ve tarihi gerçeklere dal.
Sengoku Dynasty için tasarlanmış benzersiz müzik parçalarıyla maceranı yeniden yaşa. Heyecan verici ve yoğun ritimlerden huzur verici sakin bestelere, ünlü besteci Queen of Noise'ın (Medieval Dynasty, Assassin's Creed Odyssey) melodileri, keyfini yerine getirmek için yazıldı.