Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition
Lara Croft dünyayı Maya kıyametinden kurtarmak için zamanla yarışırken, kaderinde yazılı olan Tomb Raider'a dönüşmeli.
Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition'da, kaderinde yazılı olan Tomb Raider'a dönüştürülen Lara'nın başlangıç hikâyesinin son bölümünü deneyimle. Ana oyun ve yedi DLC meydan okuma zindanının yanı sıra tüm indirilebilir silahları, kıyafetleri ve becerileri birleştiren Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition, Lara'nın dönüm noktasını deneyimlemenin en iyi yolu.