Shadow Tactics - Aiko's Choice
Aiko's Choice, Edo dönemi Japonya'sında geçen, sevilen gizlenme taktikleri oyunu Shadow Tactics: Blades of the Shogun'a gelen yepyeni ve bağımsız bir eklentidir.
Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Aiko's Choice'ta olaylar, ana oyunun başkahramanlarından biri olan usta ninja Aiko'nun etrafında dönmektedir. Kamuflaj uzmanı olan Aiko, Geyşa kılığına bürünerek düşmanlarının dikkatini dağıtıyor.
Ana oyunun genel gidişatında, onlarca düşmanın arasından geçerek gölgelere gizlenen ölümcül uzmanlardan oluşan bir ekibi kontrol edeceksin. Gizli orman kamplarında veya hareketli Edo dönemi kasabalarında yer alan düşman üslerine sızarken ne gibi bir yaklaşım sergileyeceğini seç. Tuzaklar kur, düşmanlarını zehirle ve onların dikkatini dağıt ya da düşmanla temasa geçmekten bütünüyle kaçın. Her adımını dikkatlice planla, kendi dâhiyane taktiğini kullanarak düşmanların hakkından gel ve önüne çıkacak her bir zorlu görevi tamamla!
Aiko's Choice oynamak için Shadow Tactics: Blades of the Shogun'ın bir kopyasına sahip olman gerekmez. Bu bağımsız genişletmeyi ayrı olarak oynayabilsen de oyun mekaniklerinin yanı sıra karakterleri ve hikâyeyi hissetmen için en azından ana oyundaki ilk beş görevi oynamanı tavsiye ederiz!