Season Pass ile birlikte soruşturmalara yeni görevlerini de dâhil et: Azizler ve Günahkârlar DLC (oyunla aynı gün çıkar) Mycroft'un Gururu DLC'si (sonra çıkacak) Gizemli M DLC'si (sonra çıkacak) Şakadan Öte DLC'si (sonra çıkacak)