Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter; zekanızın ve sinirlerinizin sınırlarını zorlayacak olağanüstü bir deneyim sunmak üzere soruşturma, aksiyon ve araştırmayı harmanlayan benzersiz bir oynanabilirlik özelliğine sahip fantastik maceradır.
Dahi bir detektif olarak, sizi çarpıcı gerçeğe götürecek entrika ağını çözerken Londra'nın ve insanoğlunun karanlık köşelerindeki kötülüğün izini sürün.