Platinum Edition
Sid Meier's Civilization VI: Platinum Edition, Civilization'ı tüm zamanların en şahane oyun serilerinden biri haline getiren, bağımlılık yapan oyun tarzı ile henüz tanışmamış PC oyuncularına yönelik mükemmel bir başlangıç noktasıdır.