Civilization VI – Portugal Pack
Portugal Pack ile birlikte Portekiz lideri olarak João III ile tanışıyoruz. Benzersiz Nau birimi, iki yeni benzersiz yapı, yeni bir harita senaryosu, dünya harikaları ve yeni Zombi Savunması oyun modu da cabası.
João III, benzersiz Nau birimi ve Denizcilik Okulu (Navigation School) ile Feitoria adında iki benzersiz yapı ile birlikte gelen Portekiz medeniyetini içerir.
Benzersiz Civ Yeteneği: Portekiz'in benzersiz yeteneği olan "Casa da Índia", Uluslararası Ticaret Yollarından elde edilen kârı bir hayli artırır ancak bu yolları denize kıyısı veya Limanı olan şehirlerle sınırlı tutar. Bu yetenekle birlikte Tüccar (Trader) birimlerinin menzili artar ve kilitleri açılır açılmaz su karolarına yolculuk edebilirler.
Benzersiz Lider Yeteneği: Joao'nu benzersiz yeteneği olan "Porta do Cerco" ile tüm birimlerin görüş mesafesi artar. Ayrıca bu yetenek sayesinde Portekiz yeni bir medeniyetle her karşılaştığında Ticaret Yolu kapasitesi artar ve tüm şehir devletleri ile Açık Sınırlara sahip olur.
Benzersiz Birim: Portekiz'in benzersiz birimi olan Nau, Caravel'in yerine geçen bir bahriyeli yakın mesafe birimidir. Ücretsiz bir yükseltme ile başlar, Caravel'den daha az zahmetlidir ve Portekiz'e özel benzersiz yükleme limanları olan Feitoria kurmak için iki hakkı vardır.
Portekiz'in benzersiz binası olan Denizcilik Okulu, Üniversitenin yerine geçerek bu yapının inşa edildiği her şehirde bahriyeli Üretimini artırır. Ayrıca sınırları içerisindeki her iki sahil veya nehir karosunda Bilimsel kazançları artırır ve fazladan Büyük Amiral (Great Admiral) puanı sağlar.
Feitoria yalnızca lüks veya bonus kaynak bitişiğindeki bir yabancı şehrin sahil karosunda, Nau birimi tarafından inşa edilebilir. Feitoria ile bir şehre Ticaret Yolu açarak Portekiz'in fazladan Altın ve Üretime sahip olması sağlanabilir.
Portugal Pack ile birlikte yeni Zombi Savunması (Zombies Defense) oyun modu da geliyor. Bu opsiyonel oyun modunda ölüler çok geçmeden yattığı yerden kalkarak dünya medeniyetleri için müthiş bir tehlike oluştururlar.