Sidecar Evolution 2024, Engine Evolution serisinde yan arabaların evrimini yakalamayı amaçlayan ilk sürümdür. Sidecar dünyası, daha ilginç yarış mekanları, yeni dengeleme zorlukları ve çok daha fazlasını içerecek şekilde genişliyor! Bu kadar çok içeriğin sunulması, Erken Erişim aşamasında üstesinden gelinmesi gereken yepyeni bir dizi zorluk getirecektir.