Silenced: The House
Görsel Romanımızın ana karakteri Ashly ile tanışın. O ve sınıf arkadaşları, okulun ünlü genç idolü Grace'in doğum gününü kutlamak istiyorlar. Bu eğlenceli olacak. Ama oyun oynamak için zaman yok. Çünkü bu gece Ashly'nin yapacak işleri olacak. Geçmişin hayaletleri onu ziyaret edecek. Eski, terkedilmiş bir evde geceyi geçirmesi ve intikamcı ruhlardan kurtulmak için eski bir ritüeli tamamlaması gerekiyor. Korku ve delilik dünyasına hoş geldiniz. Yalnız gizemli bir yer seni kabusun karanlık alemine adım atmanı bekliyor. Ashly'nin görevini tamamlamasına yardım edecek misin? Hayatta kalacak mısın?