Sins of a Solar Empire II SSS
Bu sayfa, Sins of a Solar Empire II'nin erken erişimi hakkında sıkça sorulan soruların yanıtlarını içerir.
TEC fraksiyonu (isyancılar ve yardakçılar), mevcut erken erişimimizin bir parçasıdır. Erken erişim, temel oynanış sistemleri ile TEC birimlerinin ve yapılarının birçoğunu içerecek. Oyun şu anda tek kişilik veya 6 oyuncuya kadar çok oyunculu olarak oynanabilir.
Orijinal Sins of a Solar Empire "erken erişim" programına başladığımız duruma çok benzer bir haldeyiz. Şu anda oynanış sistemlerinin birçoğu uygulanmış durumda. Görsel içerik ve Kullanıcı Arayüzü/Kullanıcı Deneyimi konusunda düzenli gelişme kaydediyoruz. Bunlar, genel içeriğin yaklaşık 1/3'ünü oluşturuyor. Modeller, parçacık efektleri, hasar efektleri ve enkazlar, kullanıcı arayüzü sanatı, müzik, seslendirme, ses efektleri ve daha birçok şey üzerinde hâlâ çalışıyoruz.
Bunları geçici olarak kullanıyoruz. Böylece yeni varlıkların oluşturulmasını beklerken alttaki oyun sisteminin gerektiğinde çalışıp çalışmadığını kontrol ediyoruz.
Oyunun 2023 yılı boyunca erken erişimde olmasını bekliyoruz. Bu sürenin büyük bir kısmı, Sins II'yi bitirmeye harcanacak olsa da güncelleştirme yayınladıkça kullanıcı geri bildirimlerini de oyuna katmayı planlıyoruz.