Skull and Bones - Ücretsiz Deneme
Bir dizi farklı gemi üreterek yıkıcı savaşlara hazırlanın ve filonuzu güçlü teçhizatlarla donatın. İlerledikçe daha güçlü silahların kilidini açın ve gemilerinizi kendinize özgü korsanlık tarzınızı yansıtacak biçimde özelleştirin.
Her sezon yeni bir efsanevi deniz lorduyla yüzleşin ve korsanlık deneyiminize yeni bir soluk katacak en yeni içerikler, sınırsız oyun sonu fırsatları ile heyecan verici özellikleri keşfedin.