Sky Fleet
Sky Fleet'in bir parçası olarak göklere çık, kutsal yüzen adaları savun, adaların kaynaklarını korumak için güçlü üsler ve kuleler inşa et ve onların kaynaklarını çalmaya çalışan haydut drone'ları vurarak düşür!
Yalnız savaşmayacaksın. Mühendislerimiz, drone tehdidine karşı bir köprübaşı oluşturmak ve yüzen mirasımızın ekosistemini korumak için balon birliğini bulutlara takip edecek.