Smelogs benzersiz oyun mekaniklerine sahiptir ve tam sürümün çıkışından önce oyuncuların geribildirimlerine dayanarak oyunu daha da geliştirmeyi ve genişletmeyi hedefliyoruz.
Smelogs, oyuncuların yapay zekâya karşı eksiksiz bir oyun döngüsünün keyfini çıkarmasını ve çevrimiçi karşılaşmalara veya özel oyunlara katılmasını sağlayan tamamen oynanmaya hazır oynanış özellikleri sunar. Ayrıca bir dereceli sistemimiz, lider tablolarımız ve bir tekrar oynama (replay) sistemimiz bulunuyor ancak tekrar oynama sisteminde daha fazla iyileştirme yapmamız gerekiyor. Şu anda odak noktamız Smelogs'a tek oyunculu/eşli oyun modunu getirmek ve lobileri 8 oyuncuya kadar karşılaşmaları destekleyecek şekilde genişletmek.
Smelogs Playground, Erken Erişim'den sonra da oynaması ücretsiz olmaya devam edecek. Bunun yanı sıra ilerleyen süreçte oyuna daha fazla satın alınabilir öğe ve ek içerik eklemeyi planlıyoruz.
Discord (Yeni sekmede açılır) üzerinden geribildirim, öneri ve hata raporları toplamak amacıyla düzenli güncellemeler yaparak topluluğumuzla etkileşim halinde olacağız. Smelogs'un benzersiz yaklaşımı göz önüne alındığında oyuncu geribildirimleri, olağanüstü bir oyun deneyimi sunmak açısından büyük önem taşıyor. Oyunu şekillendirmemize yardımcı olmak için hem acemi oyunculardan hem de türün uzmanlarından geribildirimler bekliyoruz.
Smelogs Playground, hem Epic Games Store'da hem de oyun içi mağazasında Nifty Coin şeklinde Sanal Para Birimi satmaktadır. Smelogs Playground ayrıca oyun içi kozmetik öğeler içeren çeşitli paketler ve zaman zaman Nifty Coin ödülleri sunan görevler de sunuyor.
Oyuncular, kazandıkları veya satın aldıkları Nifty Coin'leri kullanarak oyun içi Item Shop'tan kozmetik öğeler ve her sezonun Battle Pass'i için yükseltmeler satın alabilirler.
Smelogs Playground'ı Epic Games Store üzerinden oynarken, tüm uygulama içi satın alma işlemlerinde Epic Games'in ödeme platformu kullanılır. Oyun içi mağaza, kullanıcıları satın alma işlemlerini tamamlamak için platformun mağaza sayfasına yönlendirir. Diğer platformlarda oynarken, farklı ödeme platformları kullanılabilir.
Smelogs Playground, oyuncuların oyunu oynaması için herhangi bir içerik satın almasını gerektirmez. Tüm satın alımlar yalnızca kozmetik avantajlar sağlar ve hiçbiri zorunlu değildir.