Sniper Elite 5: Winter Silah Görünümü Paketi
Sniper Elite 5 için yeni ÜCRETSİZ Kış (Winter) Silahları Görünüm Paketi ile buzları erit. Bu ücretsiz paket, tüm oyun içi silahlarına Arktik boya uygulama seçeneği sunarak onlara belirgin bir kış kamuflajı görünümü verir. Düşmanların korkudan donakalacak, tabii geldiğini görebilirlerse!